fbpx

Wat moeten wij vrouwen doen voor een Killerbody?

10 oktober 2018 / Groeptraining, Kracht, Spiermassa
Wat moeten wij vrouwen doen voor een Killerbody?

“Wij vrouwen willen allemaal een Killerbody!’’

Als wij vrouwen denken aan een killerbody, denken wij aan een strakker lichaam met mooie strakke benen, billen en killer abs! Een licht doorschijnende sixpack (strakke buik) is dan ook wat wij allemaal het liefst zouden willen.

Wat te doen voor een Killerbody?!

Om een killerbody te creëren moeten we echt aan het werk. Iedere dag gewoon doorgaan met wat we graag willen eten en drinken met weinig beweging is er dan dus niet meer bij! En dat weten we stiekem best wel. Die lekkere frappuccino caramel ijskoffie met die heerlijke toef slagroom die ons aankijkt als we over het station voorbij de Star Bucks lopen, moeten we gewoon laten staan. En daarnaast zullen we van zo af en toe wat bewegen, regelmatig aan de bak moeten met sporten. Jazeker, wij moeten aan het werk!

Het verschil tussen af en toe sporten en met regelmaat sporten.

Goed, we beseffen eigenlijk allemaal dat sporten enorm belangrijk is. Nu is het zaak om te begrijpen dat tussen af en toe sporten en met regelmaat sporten een gigantisch groot verschil zit. Ik bedoel hoeveel mensen in je omgeving sporten af en toe en komen toch geen stap verder? Precies! Je hebt een sportlocatie nodig die je blijft motiveren om te gaan en die trainingsprogramma’s uitwerkt die aansluiten bij je doelstelling. Misschien ook niet onverstandig om wat hulp in te schakelen van een goede voeding coach!

Krachttraining is ook voor vrouwen gezond

Gespierd worden is voor het vrouwelijk geslacht niet gemakkelijk, helaas, anders was het merendeel van de sportschool gangers in een killerbody shape. Dat is niet het geval. Krachttraining is uitdagend en geeft je zelfvertrouwen, wat ook geen onaangename bonussen zijn. Miljoenen gelukkige vrouwen zijn je al voorgegaan en kijken niet meer achterom, tenzij ze naar hun vernieuwde en verbeterde billen willen kijken. Natuurlijk kan het in het begin wat overweldigend en intimiderend overkomen, maar iedereen is ooit ergens begonnen, just do it!

“Ik kan mezelf best motiveren om met regelmaat te sporten”!

Sport je graag alleen of wil/kan je niet gebonden zijn aan tijden van ons groepslesrooster dan is ons open fitness gedeelte ideaal voor je! Onze trainers maken de trainingsprogramma’s en jij motiveert jezelf om te komen sporten met regelmaat!

Een gezellige, gemotiveerde, leerzame groepsles.

Gezamenlijk in een groep trainen is erg leuk. De trainers van PowerBase Fitness hebben een les opgezet die ideaal is voor het ontwikkelen van de benen, billen, en buik: de BBB Killerbody. De drie belangrijkste delen van het lichaam waar wij vrouwen ons op willen focussen.
Daarom hebben we een Killerbody-les die alléén voor vrouwen bestemd is. Je kunt je wel voorstellen dat een les met alleen vrouwen een gezellige boel is! Nou dat klopt, een gezellige, maar zeker óók een sportieve en motiverende les! Met allemaal dezelfde doelstelling: een strakker lichaam!

Als jij het kunt opbrengen om jezelf van de bank naar de sportschool te sturen, dan zorgt de sfeer in de groep voor de rest!

Kan ik met mijn niveau ook meedoen?

De ontspannen sfeer en goede vibe lenen zich ervoor om met elkaar het beste in jezelf naar boven te halen! Iedereen traint hier op eigen niveau. De programmering van deze lessen is zodanig opgezet dat een beginner en een gevorderd lid prima samen kunnen trainen.
Deze groepsles is voor iedereen geschikt die wil werken aan een fit en strak lichaam en niet bang is voor een beetje zweet. Deze killerbody work-out verhoogt de vetverbranding en maakt je ook nog eens een stuk sterker!
Wij creëren hier jouw eigen KillerBody!

Proefles meedoen? Klik hier en maak direct een afspraak!

Meer informatie over de BBB Killerbody vind je hier.

Leave a Comment

*Required fields Please validate the required fields

*

*

Top