fbpx
7 DAGEN PER WEEK GEOPEND | 40+ GROEPSLESSEN

Corona Workout 5.0

17 maart 2020 / Algemeen, Fitness, Groeptraining
Corona Workout 5.0

Corona Workout 5.0

Jammer genoeg is de sportschool dicht maar dat betekent niet dat we jullie niet laten sporten! Pak deze workout vandaag maar eens aan. Wij zorgen ervoor dat jullie fit en sterk blijven! 🙂

Ab Killer Workout at Home

4 rondes van: 4 oefeningen 45 sec werken / 15 sec rust
Na elke ronde 60 seconden rust! 🙂

  • Shoulder taps
  • Side plank hip dip
  • Straight arm Sit ups
  • Bicycle crunche

Maak gecontroleerde bewegingen en focus op het aanspannen van de buik/core regio!

Uitleg oefeningen:

Shoulder tap: Leun op de handen en de voeten. Kantel de bekken naar achteren en zet je core goed vast. Houd spanning op de buik en beweeg om en om je hand kruislings naar je schouder.

Side plank hip dip: Leun op één onderarm en de zijkant van je voet en plaats de voeten naast elkaar. Druk de heup omhoog richting het plafond en weer richting de grond. Houd continue spanning de buik.

Straight arm Sit ups: Druk de onderrug goed in de grond. Houd de armen gestrekt naar voren en beweeg omhoog totdat de polsen de knieën aantikken en beweeg weer terug naar de grond.

Bicycle crunche: Ondersteun licht met de handen het hoofd, kantel je bekken en druk je onderrug goed in de grond. Met de benen maken we een fiets beweging. Je beweegt je ellebogen mee naar binnen en tik kruislings de knieën aan. Probeer mee te draaien met je buikspieren/core.

>> Geen score of tijd dit keer maar wel verzuurde buikspieren.. toch!? 🙂

Leave a Comment

*Required fields Please validate the required fields

*

*

Top
Open chat
1
Stel gerust je vraag
Welkom op de chat van Powerbase Fitness! Waarmee kan ik je helpen?

Kom je er niet helemaal uit? Laat je dan vrijblijvend adviseren door een van onze professionals via deze chat!

Plan ook gemakkelijk via de chat een proefles of intake gesprek! :)
Powered by